Vart tar tiden vägen?!

Exakt en vecka kvar till skolan börjar, och jag kan ärligt säga att det inte är något som jag ser fram emot. Inte för att jag har något emot skolan, jag gillar den faktiskt. Men att ha den där pressen på sig, med allt som man ska göra. Att inte få sova hur länge man vill på mornarna. Känner att man inte har hunnit med allt som man skulle göra under lovet, tiden har gått så fort, alldeles för fort! Och tänka sig att man ska börja två:an redan, ettan bara flög iväg. Det är faktiskt lite skrämmande hur fort det går, och allt man skjuter upp hela tiden och till sist så är det för sent.
& tänka sig, hux flux så står vi där på trappan och ska springa ut, det skrämmer mig ..

Kommentarer
Postat av: Mikaela

ja, tiden går fort. Känns som om jag nyss började ettan ^^

2009-08-14 @ 11:55:16
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0