Dålig uppdatering ;o

Nej men gud vad jag är dålig på att uppdatera min lilla blogg ;o detta måste det ju bli en ändring på. Men dock är det ju knappast så kul att sitta vid en dator nu när det äntligen är riktig sommar! Men i alla fall, de senaste dagarna så har det mest blivit sol & bad, tagit det lugnt. Blir antagligen stranden imorgon också.
En annan god nyhet är att min lilla Niklas äntligen kom in på en linje och slipper att gå ett tredje år på IV. Även min lillasyster Sofia kom också in, de ska gå i samma klass. Så grattis till dem :)

och föresten, inga bilder för tillfället, tar inte risken att koppla in min hårddisk för då är jag tvungen att dra ut kontakten till vår telefon och sen så glömmer jag garanterat att sätta i sladden igen när jag är klar. & sen när det ringer nästa gång så dödar pappa mig bokstavligt talat.. inte första gången heller.

Btw, ännu en flygolycka, och vi ska åka till Italien i september .. detta bådar inte gott ;s


Kommentarer
Postat av: Mikaela

ska han och din syster gå i samma klass? HAHA, det var lite kul ^^

2009-07-02 @ 12:51:10
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0