avslutning imorgon :)

Har precis upptäckt att min blogg inte ser likadan ut i Internet Explorer som i Firefox ;o vad ska vi göra åt det? ^^
Men i alla fall, imorn så är det avslutnings-dax, och det tycker vi om. Men vi hade tyckt om det ännu mer om det hade varit lite bättre väder än detta skitet! Har städat i stallet idag med (känner mig allmänt duktig)
Att gå till skolan idag kändes jmu också verkligen jätte lönt, bara fikat och så har jag lämnat min lilla älskling över lovet. Så nu sitter jag på familjens laptop som är typ segare än allt!
Ser i alla fall fram emot imorgon, först fixa sig en massa och iväg till Mathilda där vi ska ha lång-frukost, alla tjejer i klassen. Sen tårtätning i skolan. Hoppas verkligen på bra väder nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0