Kabaré

Igår så var jag med Anna, vi hade inget speciellt för oss så vi gick ner till Toftaskolan för att min lillasyster Sofia skulle ha kabaré med sitt arbetslag. Där var massa av folk men kul var det, min syrra och hennes klass skulle göra teater om lärare och elever på skolan. Gud vad man skrattade emellanåt och framför allt saknade man Toftatiderna. Jojjie var suuuper som spanska läraren Maria, wooho! Nej men det var kul. Nu så sitetr jag i skolan, vi som inte har gjort excel-provet ska göra det, tror att det kommer att gå bra, terminens sista prov:) Senare i kväll så ska jag och Niklas till Liza på fest för att hon fyller år idag. Grattis till Liza-sötunge :*
Bara för det så lägger jag upp en bild på födelsedagsbarnet :D


Kommentarer
Postat av: Mikaela

såååå skönt att ha excelbajsprovet avklarat nu ;)

2009-06-06 @ 14:13:38
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0