snart datorlös!!

Åkte till Niklas idag efter skolan :) Han har fått en ny bmx och då var jag ju bara tvungen att prova, försökte göra ett litet "hopp" men kom inte längre än max 3 cm ovanför marken :p
Skolan kändes ju verkligen nödvändig att gå till idag då med, på förmiddagen så kollade vi på en film, The Freedom Writers tror jag att den hette, rätt bra. & på eftermiddagen så städade vi lite och sen fick vi gå hem. Kände att jag skulle göra mer nytta när jag sover i min säng. Imorgon så ska vi lämna in våra datorer (får inte ha skoldatorn över lovet) så då har jag ingen dator !!!! Eller jo jag har ju egentligen en annan laptop men den är på lagning, så det hade ju varit ganska så trevligt om den hade kunnat bli färdig någon gång ! gaah. Men det är ju iaf bra att det endast är 1 skoldag kvar :D trevligttrevligt :*

Niklasbabe <33


Kommentarer
Postat av: Mikaela

TREVLIG BILD :D Jag kommer sakna min dator ;( Har bara världens crappy-igaste datorer här hemm, hur ska jag överleva utan ps i sommar??? ;(

2009-06-09 @ 22:56:13
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/
Postat av: Mathilda

kommer också sakna min älskling :( :(

2009-06-10 @ 07:43:25
Postat av: Stokki

Asså , detta är skrämmande :O Ni pratar om era skoldatorer vore en person ni gick i sängs med elr nåt ?! :O Shit , det är en dator , spänn av :P

2009-06-10 @ 19:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0