Ge oss riktig sommar!!

"Det är synd om oss datorlösa" ..

Ja det är det verkligen, stackars små datorlösa Tomtar!
Fullbokad vecka kan man säga, i söndags så hjälpte jag till att plocka blåklint, som var mindre roligt men man tjänade lite på det iaf. Senare efter det så kom Niklas hem till mig, för att vi hade 1 ½ år :) skulle egentligen åkt och käkat på restaurang, men blev inte av så vi stannade hemma och mös istället.
I måndags så fick man plocka ännu mer blåklint, så boring är det! Men i alla fall. Städade ut ur boxarna gjorde jag och julia också, för nu går hästarna ute. Red gjorde jag med.
Idag, full dag i stallet, först så städade vi klart och sen red vi och efter det putsade vi grejerna, eftersom att det inte händer så ofta. Sen vid en halv 5 så kom Anna hit, gick och köpte glass o hade det trevligt. Så nu är jag här.. Ska försöka övertala mamma att vi kan ut och övningköra en runda.
& btw, så ska jag få en kusin till i januari :D



Kommentarer
Postat av: Mikaela

åå, vad fin/god bild ;D

2009-06-18 @ 00:11:13
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0