sommarlov !

Jaha då vart det lov, känns inte riktigt som det ännu :/ kanske pga av vädret, och det gick så himla fort nu på slutet. Kommer att sakna klassen <3 men skönt ska det bli iaf :D
I torsdags morse så började allt med att vi gick hem till Mathilda, alla vi tjejer i klassen och åt frukost + jordgubbar, trevligt :) senare så gick vi till JB där vi åt tårta och hade det mys, en del bilder blev det oxå.
Efter att vi fått gå hem så stannade jag i stan lite med Anna, träffade på Andrée med så vi gick och åt pizza. sen kom Niklas in oxå, eftersom att pga vissa omständigheter inte kunde träffas förens senare xD
På kvällen så stack jag hem till Anna, där vi kollade film och sånt mys :)
I fredags så tog jag bussen hem till Niklas för han skulle laga mat och sånt till mig, söötaunge:* blev riktigt bra som vanligt, och så hade han gjort efterrätt (marängsviss) åt typ varsitt jätte berg, sen åt vi massa jordgubbar och sen chips+dipp, snacka om att känna sig tjock efter det :o Sen sov jag där med.
Idag har jag bara hunnit komma hem och rida och fixa :) take care :*





Kommentarer
Postat av: Ida

Så fin blogg (:

2009-06-14 @ 11:21:57
URL: http://Http://IdaBarnholdt.blogg.se
Postat av: Mikaela

det var snaajz hos mathilda :D Och det känns verkligen inte att det är sommarlov, jäkla pissväder ;(

2009-06-14 @ 11:29:38
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0