blogg design


Ja då har även jag skaffat mig en blogg, sitter just nu i skolan, har inte mycket att göra så jag sitter och fixar lite med designen. Slutar snart, skönt! Men sen så ska jag tröna dressyr med min ponny, och plugga blir det väl senare med. Snart är alla proven över, grymt skönt!
Har nedräkning till sommarlovet också, så nu är det bara 23 dagar totalt till avslutningen, minns när vi började med våran nedräckning, då var det cirka 90 dagar kvar? Men grymt fort har det gått, tiden bara flyger förbi.
Men jaja, ska försöka att vara så aktiv här som möjligt :) Men nu så ska vi nog börja packa ihop för att gå/springa till bussen. Take care :*




 

Kommentarer
Postat av: Emma

Heeej saris! :D

2009-05-19 @ 12:51:30
URL: http://emmacb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0