familjedag (h)

Vaknade imorse och då hade mamma & pappa kommit på den geniala idén att vi skulle till Båstad och käka glass på "Danska-glassbaren" och då kunde jag köra dit. Men bara hälften blev genomfört. Satte oss i bilen och körde dit, gick mycket bra faktiskt, lite mera övning så :) sen så körde vi hem till ett par kompisar till oss, sen kom vi fram till att vi skulle ut och äta istället för att vi alla började bli hungriga. Så det blev hamnkrogen, riktigt mysigt  var det. Fint väder, god mat och allt :) & efter ett så gick vi en sväng och checkade läget. Längtar riktigt mycket till sommaren nu när man gick där. Tänkte även idag att jag skulle ta med mig kameran så att jag hade någon fin bild som jag kunde lägga upp här senare, men nu blev det inte så. Men nu är man hemma och nu kom Hugo & Klara med familj, full rulle! Så ska väl snart ut i stallet, peace.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

låter mysigt :)

2009-05-24 @ 19:47:12
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/
Postat av: Mathilda

håller med mikaela :D

2009-05-25 @ 11:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0