leta "apu-plats" dag.

Eftersom att jag, Mikaela, Mathilda & Liza inte hittat någon apu-plats idag så var vi i skolan ist och gjorde lite allt möjligt :) Jag fixade även till Annas blogg. Så nu väntar jag på Niklas eftersom att jag ska vara med honom idag, happyface*
& imorn så ska jag, Mathilda, Liza & Mikaela till Välafotolabb o spana runder ^^ sen så stannar vi kanske där ett tag. Blir nog lite bilder som kommer upp här sen :)
ps, tänk att det bara är TVÅ VECKOR kvar till avslutningen, helt sjuuukt! JAG MÅSTE HITTA SKOR.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

imorgon blir najs :D

2009-05-27 @ 20:50:54
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Ja det kommer bli jättekul :)



tur att vi hittade nåogn apu-plats till slut! :)

2009-05-28 @ 08:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0