tråkiga tisdag.

Gjorde det sista nationellaprovet i matte i förmiddags, riktigt najs att ha det gjort nu. Tror att det gick bra, kändes som det i alla fall. Nu har man engelska, men pillar lite med bloggen och får lite hjälp med den sista designen som jag inte klarade av att fixa till själv. Så nu snart så är bloggen i full gång :)
Ska fika med Anna sen också, blir antagligen på Espresso-house, brukar bli det. Var ett tag sen vi sågs så blir garanterat trevligt. Skulle tagit med mig kamereran -.- och tagit lite bilder som jag hade kunnat laggt upp här senare, men nu blir det inte så. Imorgon så ska kanske jag & Niklas till Väla, need some new stuffs! Som brottarlinnen, hade kunnat leva i dem. Syns ganska så mycket, lite söndertvättade och så. Får se om man hittar något annat med. Sen så sover han antligen hos mig, eftersom att vi är lediga torsdag/fredag. Skönt med långhelg. ha det bra :*

Kommentarer
Postat av: Emma

Skoj :). Blev det att niklas följde med till väla iaf? :)

2009-05-19 @ 13:51:05
URL: http://emmacb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0