26/5 ~ o9

segare skoldag får man nog leta efter, letar "apu" plats hela förmiddagen och på eftermiddagen så såg vi på en superkass film, snacka om avdomnad rumpa (y)
Sen gick jag till Rönne för att träffa Anna, fick vara med på hennes lektion ett tag tills hon slutade ^^ sen så stck vi hem till henne och bakade kladdkaka, som inte blev misslyckad !!! För alltid när jag ska baka så slutar det med kaos.. som när jag skulle baka kladdkaka för någon dag sen :
- Smöret kokar över
- Ströbrödet var slut så jag fick ringa till mamma o fråga var det var någonstans. Men det var tydligen slut så då kom jag på den geniala idén att man kunde ta skorp-smulor ist, ser ju likadant ut :)
- Kakan fick vara inne typ 10 min längre än vad den skulle, men ändå när jag tog ut den så var den SUPERKLADDIG, och kunde knappt ha den på skeden :S lixom, hur lyckas man med att misslyckas med kladdkaka.. pinsamt*
Men i alla fall, sen så satte vi oss och kollade på Green Street Hooligans, sen övingskörde jag hemmåt.


avslutar med en söötebild på min babe <3


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Mikaela style på din bakning ^^ allt blir fail :P Niklas steker ser jag ^^

2009-05-27 @ 08:48:40
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0