väla med älskling :)

Då blev det som planerat, för ovanligheternas skull. Drog till Väla med Niklas idag efter skolan, för kände mig på super shopping humör, även det hör till ovanligheterna (y). Köpte mig två brottarlinnen, skulle kunna bo i dem, det är lixom nummer 1 i min garderob. Köpte mig öven ett par tights.
Tänkte köpa ett par skor till skolavslutningen som är om 21 dagar, men det finns verkligen inga som jag vill ha. Har planerat hur jag vill att dem ska se ut, men såklart så finns det ju inte för designerna är inte så smarta och tillverkar sånna ;o Men har i alla fall planerat vad för klänning jag ska ha, eftersom att min ekonomi inte är den bästa så får det bli en klänning som jag typ bara har använt en gång innan. Men det går ju bra det också, för känns ju lite onödigt att gå och köpa sig ännu en klänning som man bara kommer att använda en gång.
Men nu sitter jag har och väntar på att Niklas ska komma hit igen, för att han var tvungen att åka hem en runda för att hämta lite saker som behövs imorgon (; och sen så sover han här, så vi ska väl titta på lite filmer och ha det mysigt :)

Ett av linnena jag köpte :)



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Snikkt!

2009-05-21 @ 11:37:02
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/
Postat av: Emma

skitfint linne :D.

2009-05-23 @ 12:27:15
URL: http://emmacb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0